NOMÉS PER A EMPRESES I ADMINISTACIONS.
Necessiteu controlar el teletreball?

timenet és una aplicació molt fàcil d'utilitzar i econòmica, que a més de facilitar la gestió del Registre de la Jornada Laboral, que és obligatori per totes les empreses, és de gran ajuda per controlar correctament a què es dedica el temps, tant quan es treballa des de la pròpia empresa, com si es fa mitjançant teletreball.

Alguns exemples dels beneficis que us aporta la gestió del temps de timenet són tenir informació sobre:
  • Quines feines s'han fet durant un període de temps.
  • Quant de temps s'hi ha dedicat a cada feina.
  • Quines persones han intervingut en cada feina.
  • Quant de temps dediqueu a un projecte en concret.
  • Quant de temps dediqueu a un client en concret.
  • Exportar informació a un programa de gestió per poder agilitzar la facturació.
VOLEU QUE US TRUQUEM?
Empleneu les dades següents i us trucarem el més aviat possible:

No ho dubteu, tant si la vostra empresa utilitza el teletreball, com si no ho fa, demaneu-nos més informació sense cap compromís.
 

  CONTROL HORARI

Registreu fàcilment les hores de treball encara que els seus empleats realitzin teletreball.

  PROJECTES

Controleu la dedicació dels empleats a projectes, tasques o serveis en una única aplicació.

  CALENDARI

Fàcil gestió de l'horari, baixes, permisos i dedicació a projectes

  VACANCES

Assigneu les vacances garantint un mínim de treballadors

  MISSATGES

Notifiqueu als vostres empleats qualsevol eventualitat

  SEGUIMENT

Controlar en temps real hores d'entrada i sortida

  GEOLOCALITZACIÓ

Veieu sobre un mapa on i quan comencen a treballar

  INSPECCIÓ

Registre de jornada laboral que s'ajusta a la llei del treball